- https://www.euro-online.org/enog/inoc2007/Papers/mac-slots.html https://www.euro-online.org/enog/inoc2007/Papers/mac-online-casinos.html
  • GrooveStats is a web site dedicated to tracking scores for In the Groove, and Pump It Up Pro, dance simulation games.
  • Primary features
  • Public online score submission
  • Automated score entry via USB flash drive data
  • Player vs Player comparison charts
  • Global and Regional rankings

counter

Custom Songs

Song List Ranking
zl Expert Sgl
[ No Banner ] Download File (622 Downloads)
Submitted by Gingafar on Apr 20, 2008
Rating: 3.92/5.00 (out of 29 votes)   
Song Artist: O2Jam, Inc.
Step Artist: [Insert Creative Name Here]
Difficulty (Meter): 12
Song Length: 1:41
Total Steps: 575
Song BPM: 83-168
Jumps: 41
Holds: 36
Mines: 109
Handplants: 5
Rolls: 0
Additional Notes: Hooray for upload tokens.

Hey, all. This song is zl, a very upbeat and festival-ish song from O2Jam. It has Novice-Expert steps included for all to enjoy. The Expert is a hard 11/easy 12. It features some stop gimmicks, quads, and a section at the end that changes BPM a few times abruptly (though the sync is fine as far as I can tell). Overall, it's a ton of fun to play on pad, and it's one of my best files yet.

Hope you guys like it! =]
# Name Score (%) Comments Photo Date
1 NekoSempai 99.70 Lol fun    May 17, 2008
2 MURDER.Black MAGIK 99.67 10e, 6 in 10 st ...    Sep 24, 2008
3 MURDER.Mandodo 99.53 first try on ar ...    May 12, 2008
4 Doctor 99.53 got this in oak ...    Jan 28, 2009
5 Gingafar 99.44 :) no more wr.. ...  View Apr 20, 2008
6 Aoreo 99.44     Jul 09, 2009
7 sledge 98.82 548/25/2 pad ng    Aug 07, 2008
8 Kanji666 98.77 bugler's holida ...    Apr 20, 2008
9 Dr. S 97.84 Lots of pad, wi ...  View Apr 23, 2008
10 DeathDefier 97.47 first try 48/4/ ...    May 04, 2008
11 DF.CosmicPope 96.54 PadshitLololol    May 10, 2008
12 R4VN152? 96.52     Apr 24, 2010
13 Mootz 96.00 missed quads :(    Aug 29, 2008
14 Tanaka 95.00     Jul 29, 2009
15 SpenCity 94.95     Jul 16, 2008
16 Gazebo 93.90     Nov 18, 2010
17 NBCrescendo 93.00 can't cheat han ...    Jul 19, 2008
18 kwakgoduck 92.83 woo?    Jun 04, 2008
19 ZachATTACK!! 92.11 pad crap up the ...    May 31, 2008
20 Flamingice 92.00 Not sure exact ...    Oct 19, 2008
21 Nyxity 90.18     May 01, 2010
22 TH.Aya 82.68 Done better    Apr 14, 2009
23 BeefSt3w 73.02 My first pass 1 ...  View Aug 15, 2008
User Feedback
Posted by MadFrog on Apr 20, 2008 - 09:58 AM Report
If the song wasn't shit on a stick I would give this a 10. But I'm going to have to give it a 7 just for the shitty ass song.
Posted by Gingafar on Apr 20, 2008 - 10:04 AM Report
you don't like the song?! haha i love it. but at least the steps are good. ^^
Posted by Kanji666 on Apr 20, 2008 - 11:09 AM Report
WIN!
Posted by DeathDefier on Apr 20, 2008 - 07:47 PM Report
One of the best charts on here.
Posted by DF.CosmicPope on Apr 21, 2008 - 07:19 AM Report
Simon go jack it to more of your French rap :P This song and chart are great.
Posted by Infected.ChaosDragoon on Apr 21, 2008 - 08:05 AM Report
I agree, it is nice, and it flows very well.
Posted by Yoko on Apr 21, 2008 - 09:58 AM Report
F*** the guy who said this song was bad.

He needs to DIE.

PERFECT FILE! <3
Posted by Gingafar on Apr 21, 2008 - 04:39 PM Report
also - if people give this low ratings, could you explain why? thanks.
Posted by JKuP on Apr 21, 2008 - 06:37 PM Report
This song is "in my opinion" absolutely horrible, the steps to the song make up for the song itself . You guys can't always expect people that dont like the song to not give their opinion on it. I like the stepchart but the song is just too happ
Posted by DeathDefier on Apr 21, 2008 - 07:16 PM Report
Well I hope people aren't giving it a 1 JUST because of the song. I could see if the song was absolutely terrible and the majority of people who hear it hate it, but that isn't the case here.
Posted by C Jota on Apr 21, 2008 - 08:09 PM Report
Very nice chart, I don't see what the big fuss about it is
Posted by Jimbo22291 on Apr 21, 2008 - 08:10 PM Report
I agree. The song is cool, the steps make sense and flow well, and the rhythms are pretty much on. Couple of odd things here and there, but there is absolutely nothing that detracts from the awesome quality of this file. Nice job, Jeff!
Posted by Yoko on Apr 21, 2008 - 09:27 PM Report
Whoever rates this file a 1 is a complete dumbass with bias towards actual GOOD songs. OH NOESS, IT DOESN'T HAVE LONGG 16TH RUNS TO NOTHING! GONNA RATE THIS A 1. If you are going to rate by song, then Walk on Water gets a 0.
Posted by Yoko on Apr 21, 2008 - 09:29 PM Report
Half the songs on Groovestats suck. But you don't give files 1's solely by the song choice.

Hope whoever voted this a 1 is ashamed of themselves, they need to grow up.
Posted by Dr. S on Apr 21, 2008 - 09:41 PM Report
What the hell. I'm playing this in band right now. I fuckin' love the song, and the chart. Mines were a bit random, but they didn't get in the way, so I still say it's 10/10. Great work!
Posted by Gingafar on Apr 22, 2008 - 08:02 AM Report
thanks, guys. :D
Posted by Uber on Apr 22, 2008 - 08:02 AM Report
this is amazing! i'm feddup with step-jump-step-jump/16th stream songs that go to nothing. GJ
Posted by Mootz on Apr 22, 2008 - 08:08 AM Report
"Yeah, this chart is just another random 16th note crap-fest.

That and its Basshunter, which means bad steps all around." -Yoko

That's what I call hypocracy.

The chart: perfect, loved the gimmicks. Awesome background btw.
Posted by DeathDefier on Apr 22, 2008 - 09:11 AM Report
Haha he got you Yoko. Anyways yep this chart still amazing.
Posted by Kanji666 on Apr 22, 2008 - 01:17 PM Report
HEY DOCTOR S, I PLAYED THIS IN BAND 2 YEARS AGO! LOLOL! LEROY ANDERSON = WINN!! ^_^

oh, and this is such a good file, i HAS to be a "ranked" song (above 3.75), because it deserves it.
Posted by Gingafar on Apr 22, 2008 - 01:33 PM Report
then people need to vote highhhh! :D :D :D

pwease? :D
Posted by ITNH.Yume on Apr 23, 2008 - 04:37 PM Report
6/5! ^_^ Hiiiii!
Posted by Gingafar on Apr 23, 2008 - 07:59 PM Report
lol hiiii :D
Posted by Kanji666 on Apr 23, 2008 - 08:08 PM Report
XD hiii =P
Posted by FHM.Ceder on Apr 26, 2008 - 08:56 AM Report
awesome chart right here
Posted by Yoko on Apr 26, 2008 - 11:30 AM Report
Inorite?
Posted by CNSF.Scythe on Apr 27, 2008 - 08:01 AM Report
Amazing simfile. Keep up the good work :D
Posted by MURDER.Mandodo on May 08, 2008 - 08:36 AM Report
One of the best padcharts out
Posted by Seph on May 08, 2008 - 12:02 PM Report
wow definitely awesome, just the song itself was awesome
12/10
Posted by ITNH.Yume on Jun 30, 2008 - 09:33 AM Report
Omg... I'm gonna get OLC.Kanji666 for logging under my name when he is here and posting things when I'm not looking lolz...

JK... I love him!!!

Awesome chart that I will play when I get gooder... But I have seen people play and it is awesome!! <3
Posted by Mootz on Aug 12, 2008 - 05:44 PM Report
I forgot how fun this was.
Posted by BeefSt3w on Aug 15, 2008 - 06:58 PM Report
oh imway behind..,
i gotta get better! lol