- https://www.euro-online.org/enog/inoc2007/Papers/mac-slots.html https://www.euro-online.org/enog/inoc2007/Papers/mac-online-casinos.html
  • GrooveStats is a web site dedicated to tracking scores for In the Groove, and Pump It Up Pro, dance simulation games.
  • Primary features
  • Public online score submission
  • Automated score entry via USB flash drive data
  • Player vs Player comparison charts
  • Global and Regional rankings

counter

Custom Songs

Song List Ranking
What lies beyond Expert Sgl
[ No Banner ] Download File (572 Downloads)
Submitted by HSV.Beast on Apr 22, 2008
Rating: 3.75/5.00 (out of 15 votes)   
Song Artist: Pyramaze
Step Artist: Wulfgearr
Difficulty (Meter): 14
Song Length: 4:26
Total Steps: 1668
Song BPM: 97-194
Jumps: 160
Holds: 0
Mines: 16
Handplants: 0
Rolls: 0
Additional Notes: well, here's one of wulfgearr's harder charts for yall to enjoy. maybe a 14 might be a tad high on the difficulty rating, but its at least a hard 13. hope ya'll enjoy! please feel free to leave some comments.

btw, not r21 ready
# Name Score (%) Comments Photo Date
1 Wulfgearr 99.55 Back in Jan 08    Apr 28, 2008
2 HSV.Bang 99.55 lol robbie    May 16, 2008
3 DF.CosmicPope 99.31 KindaLazy    Jun 13, 2008
4 Bran 99.26 Can improve  View Dec 28, 2010
5 NekoSempai 99.22 no fc Will rais ...    Jun 12, 2008
6 Kanji666 98.98 =( awwwwww...    Jun 18, 2008
7 YUGI_ITG3 98.90 so hard  View Oct 11, 2008
8 Archi 98.57     Jun 08, 2010
9 HSV.12yrold 97.24 robbie = awesom ...    Apr 30, 2008
10 WayOff.Xristo 96.70     Mar 30, 2009
11 ZachATTACK!! 96.00 estimate. Great ...    Nov 19, 2008
12 SpenCity 94.15 fuck yeah    Jul 20, 2008
13 R4VN152? 94.00 94.xx    Mar 20, 2010
14 zdr 93.00 Ish...some pad ...    Jul 13, 2008
15 Aoreo 86.37 fun stuff    Apr 26, 2008
16 BlueFang (Tim?) 84.87 No Bar    Jan 04, 2011
17 eyy.qurlll 84.00     May 29, 2010
18 RD 80.56     Nov 30, 2010
19 christapher - team sexy 78.56     Feb 18, 2009
User Feedback
Posted by Yoko on Apr 22, 2008 - 08:57 AM Report
YAY another 14 >___>

srsly, these things are more abundant than AIDS in Africa.
Posted by MadFrog on Apr 22, 2008 - 12:59 PM Report
14s own dude.
Posted by Kanji666 on Apr 22, 2008 - 01:09 PM Report
14s are the most fun imo. A Balance of intense difficulty and a lot of fun, since they tend to follow the charts very accurately. (ususally).

DLing!
Posted by DF.CosmicPope on Apr 22, 2008 - 05:27 PM Report
I'm uploading 5 (probably hard) charts in the next week or two, so get used to it Yoko haha.
Posted by Kanji666 on Apr 22, 2008 - 08:38 PM Report
YAY!
Posted by Yoko on Apr 23, 2008 - 09:57 PM Report
Hey pope! wanna upload some of my files on here? <333

I wanna get up Last Survivor and Purple Haze uploaded. ^__^
Posted by shanedudddy2 on Apr 24, 2008 - 10:34 PM Report
I want 16's. Someone upload some 16's XD
Posted by Kanji666 on Apr 25, 2008 - 11:13 PM Report
ummm....eruption....strangeprogram expert.....Return of Saleri expert.....
Posted by Mootz on Apr 26, 2008 - 06:26 AM Report
...kick the can expert
Posted by DF.CosmicPope on Jun 10, 2008 - 09:25 AM Report
Kind Lady heavy
Posted by GF.Escad on Aug 19, 2008 - 09:37 PM Report
That's more like a 17, Pope.
Posted by duckknowsbest on Feb 11, 2010 - 10:00 AM Report
i love this song (gay)